miƩrcoles, 27 de mayo de 2009

15. SAIOA: moduloko lanak aurkezten

kaixo!!!!!!!!

Gaur moduloko azken saioan , Bertan landu ditugun gaiei buruzko aurkezpen txiki bat egin dugu. Gu, gehiago aurkeztu beharreko gaietan oinarritu gara: hau da ikt teorian, pratika onak ikastolen konparaketan eta magis telebisata.
Egia da ere, moduluan zehar bideoak blogera igotzen embeden bitartes argazkiak piccasaren bidez igotzen, webquestak igotzen.... ikasi ditugula.

Onetaz gain, iktren preoiektuaren inguruan bi itzaldi izan ditugu.

Beno ikasgai honekin bukatu dugu. Zenbat lan eta zenbat buruhauste eman dizkidan!

Lehendabizi blogak, eguneratzen , argazkiak, bideoak igotzen ni ordenagailak ez baiditut kontrolatzen. Beraz hemen arazo hauei haurre egin diet eta azkenean, asko kostata ikasi dut, naiz eta ia azkeneko egunean. Egia da, ikasgai hau eman ez banu, ikasi ditudan gai hauek inon ikasiko ez nintuela, Beraz eskerrak eman nahi dut, orain dauzkate gaitasuna(blogak egiteko...) ikasgai honetan ikasi ditudalako.

Beno pena handiarekin baina agur esan behar det. Ea beste noizbaiten aukera dut nire beste blog bat irekitzeko!

aio!

No hay comentarios:

Publicar un comentario